تبلیغات
ایران نیوز - معدوم سازی دو هزار و 408 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در آستارا

خبر گزاری جوانان ایران - آینه

معدوم سازی دو هزار و 408 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در آستارا

تاریخ:شنبه 15 خرداد 1395-09:55 ق.ظ

بهرام پورضرب روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در اردیبهشت ماه امسال در 244مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه مرغ ، گوشت ، ماهی و همچنین با تلاش عوامل ایست بازرسی قلعه در مجموع دو هزار و 408 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه گوشت های فاسد جمع آوری شده معدوم شد ، افزود: ارزش اقتصادی این مقدار گوشت فاسد معدوم شده 144 میلیون و 480 هزار ریال بود.
پورضرب اظهار کرد: در اردیبهشت ماه امسال در مجموع پنج نفر متخلف به مقام قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: 19 مورد از پرونده های مربوط به کشف فرآورده های خام دامی به سبب عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.
پورضرب در ادامه حمل گوشت توسط خودروهای سواری را یک حرکت غیرمجاز و غیر قانونی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه گوشت قابلیت فاسد شدن را دارد، باید به صورت یخچالی و از طریق زنجیره سرمایی به قصابی ها و مراکز فروش گوشت عرضه شود که در غیر این صورت جزو حمل های غیر مجاز محسوب خواهد شد.
رئیس شبکه دامپزشکی آستارا بیان کرد: بازرسی از واحدهای مختلف صنفی نظیر مرغ فروشی ها ، رستوران ها و قصابی ها در راستای تامین امنیت زیستی ، غذایی و سلامت جانی شهروندان با جدیت بیشتری در شهرستان ادامه دارد.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان، دارای 49 واحد قصابی و نیز 95 واحد مرغ فروشی است


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
ps4 games
جمعه 15 آذر 1398 05:05 ب.ظ
When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added
I get four e-mails with the same comment.
Is there any way you can remove people from that
service? Appreciate it!
quest bars cheap
دوشنبه 11 آذر 1398 06:32 ق.ظ
I blog often and I truly thank you for your content. This article has really peaked
my interest. I'm going to bookmark your website and keep checking for new details about once a week.
I subscribed to your RSS feed too.
quest bars cheap
شنبه 9 آذر 1398 01:35 ب.ظ
This design is spectacular! You certainly know how to keep a reader entertained.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job.
I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!
ps4 games
پنجشنبه 7 آذر 1398 11:31 ب.ظ
I like what you guys are usually up too. Such clever work and coverage!
Keep up the terrific works guys I've added you guys to blogroll.
coconut oil was
جمعه 24 آبان 1398 01:38 ق.ظ
What i don't understood is in reality how you're now not really a lot more well-liked than you might
be now. You are very intelligent. You already know thus significantly in the case of this matter, produced me in my view believe it from so many numerous angles.

Its like men and women aren't involved except it's one thing to accomplish with Girl gaga!

Your personal stuffs great. All the time take care of it
up!
plenty of fish dating site
دوشنبه 20 آبان 1398 01:35 ب.ظ
Thank you for sharing your info. I truly appreciate your efforts and
I am waiting for your next write ups thanks once again.
quest bars cheap
سه شنبه 30 مهر 1398 05:04 ب.ظ
I like the valuable info you supply for your articles. I'll bookmark your blog and test
again here regularly. I am slightly certain I will be
informed many new stuff proper right here! Best of luck for the next!
quest bars cheap
شنبه 2 شهریور 1398 08:18 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this fantastic blog!
I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my
Google account. I look forward to brand new updates and will share this site with my Facebook group.
Talk soon!
smore.com
جمعه 4 مرداد 1398 04:02 ق.ظ
whoah this weblog is great i love studying your posts.
Stay up the great work! You realize, lots of individuals are
hunting around for this information, you could help them greatly.

natalielise plenty of fish
natalielise
جمعه 4 مرداد 1398 12:06 ق.ظ
Wonderful site. Plenty of useful information here. I'm sending it to some
friends ans also sharing in delicious. And obviously, thank you on your
sweat! natalielise pof
ps4 games 2013-14 ign
جمعه 17 خرداد 1398 09:14 ب.ظ
It's hard to find well-informed people about
this subject, but you sound like you know what you're
talking about! Thanks
tinyurl.com
سه شنبه 13 فروردین 1398 01:55 ب.ظ
May I simply just say what a relief to find a person that genuinely knows what they are talking about on the web.
You definitely understand how to bring an issue to light and make it important.
More people have to check this out and understand
this side of the story. I was surprised you are not more popular since you definitely possess the gift.
minecraft
دوشنبه 12 فروردین 1398 04:51 ق.ظ
I feel this is among the such a lot vital info for me.

And i'm happy reading your article. But wanna commentary on few common things, The website taste
is wonderful, the articles is really great : D. Just right task,
cheers
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo