تبلیغات
ایران نیوز - تو دهنی احمدی نژاد به خودش! همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند!/ مگر تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟

خبر گزاری جوانان ایران - آینه

تو دهنی احمدی نژاد به خودش! همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند!/ مگر تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟

تاریخ:سه شنبه 8 اسفند 1396-04:25 ب.ظ

محمود احمدی نژاد 16 سال پیش و در زمانی که نه شهردار تهران بوده و نه مسئولیت دیگری بر عهده وی بوده است، بعنوان استاد دانشگاه و عضو جامعه اسلامی مهندسین، مصاحبه ای را با خبرگزاری ایسنا داشته است .

مرور این مصاحبه در بازه زمانی فعلی خالی از لطف نخواهد بود .

مقایسه اظهارات احمدی نژاد از گذشته تا کنون، به خوبی نشان می دهد که وی چگونه خود را برای قضاوت مردم به نمایش گذاشته است .

متن این مصاحبه را در زیر می خوانید:

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: درباره انتقاداتی در ارتباط با عملكرد قوه قضاییه مطرح می‌شود گفت: سیستم قضایی ایران، نمی‌تواند حزبی باشد. رییس قوه قضاییه حق امر و نهی به قاضی را ندارد، این قوه هشت سال در اختیار دوستان ما بود كه الان منتقد هستند، بیش از 50 یا 60 درصد قضات فعلی توسط این دوستان گزینش شده‌اند. این دوستان از اول انقلاب دیدگاه حزبی داشتند. چطور موقعی كه شما بالای سر قوه قضاییه هستید بی‌طرف است ولی فرد دیگری كه می‌آید جناحی می‌شود، البته معنای این مطلب این نیست كه اشتباه اتفاق نمی‌افتد یا بعضی قضات گرایش ندارند، اما بیاییم لیست كنیم ببینیم چند برخورد صورت گرفته ؟ در چه سطحی بوده است و چه كسانی این برخودرها را ملی كردند؟ چرا وقتی یك شهردار به بیت‌المال دست اندازی می‌كرد بعضی از دانشجویان از متخلف حمایت كردند؟ این نقطه ننگ جنبش دانشجویی است كه از مجرم حمایت كند. نقطه افتخار جنبش دانشجویی برخورد با ظلم وبی‌عدالتی است. جلوگیری از چپاول بیت‌المال است. آن آقا می‌گوید 300 میلیون تومان به حزبم دادم. می‌گویند بله كار خوبی كردی. كسانی قوه قضاییه را متهم می‌كنند كه خود صددرصد حزبی عمل می‌كنند. وی افزود: پس از دوم خرداد 15 هزار مدیر كشور عوض شده است، تا آبدارچی ادارات را به‌دلایل حزبی عوض كردند حتی برخی كارشناسان را در برخی وزارتخانه‌ها . اگر كار حزبی را جدا كنیم واقعا اگر یك روزنامه‌نگار تخلف كرد نباید با او برخورد شود، اگر نماینده‌ای از قانون تخلف كرد نباید با او برخورد شود؟ افتخار قانون اساسی ماست كه همه در برابر قانون مساویند. می‌خواهند متخلف را قهرمان جلوه دهند بعد می‌گویند سیاسی برخورد می‌كنند تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟ هیچ نظامی در دنیا اجازه نمی‌دهد از درون خود و با ساختارهای خود آن را براندازند. عضو جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: كدام قانون اساسی برانداختن نظام خود را در خود پیش بینی كرده است این كه خیلی خنده‌دار است. آقا چرا اجازه نمی‌دهی من در مجلس باشم و بخواهم براندازم. چون اجازه نمی‌دهی دیكتاتور هستی. همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند! به نظر من بیش از اینكه دوگانگی در رفتار قوه قضاییه وجود داشته باشد، در رفتار جریانات سیاسی وجود دارد، قوه قضاییه می‌خواهد با فساد مالی برخورد كند. پوشش سیاسی می‌دهند كه شما با سرمایه‌گذاری مخالف هستید، اگر همگروه شماست شما همگروه خود را درست انتخاب كن. هر گروه یا حزبی كه می‌خواهد باشد چه این طرف چه آنطرف این منافع ملی است هر كه به ملت دست اندازی كرد باید دستش قطع شود. یكروز می‌گویند مهمان خارجی داشتیم خواسته‌اند فضا بسازند. فردا می‌گویند چون مسافرت خارجی در پیش بود خواسته‌اند فضا بسازند. شش ماه دیگر می‌گویند فلان كنفرانس بوده پس كی باید به سراغ مجرم رفت؟

به گزارش صراط، با مطالعه این اظهارات احمدی نژاد به خوبی مشخص است که وی اگر گفته های سالها قبلش را که هنوز به صندلی شهرداری تهران و یا ریاست جمهوری ایران نرسیده بود مطالعه کند، تو دهنی سختی از خودش خواهد خورد!




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 10:03 ب.ظ
It's awesome designed for me to have a web site, which is valuable in support of my experience.
thanks admin
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 07:43 ب.ظ
Hi, yes this piece of writing is really fastidious and I have
learned lot of things from it regarding blogging. thanks.
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 05:38 ب.ظ
I was able to find good info from your content.
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 05:28 ب.ظ
It's actually a great and helpful piece of info. I'm happy that you shared this useful information with us.
Please stay us informed like this. Thank you for sharing.
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 05:16 ب.ظ
you're truly a just right webmaster. The website loading speed is amazing.
It sort of feels that you're doing any distinctive trick.
Furthermore, The contents are masterpiece. you
have done a excellent job in this matter!
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 05:09 ب.ظ
It's going to be finish of mine day, except before end I am
reading this wonderful article to improve my experience.
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 03:42 ب.ظ
Hello my friend! I wish to say that this article is awesome,
nice written and come with almost all important infos.
I would like to look more posts like this .
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 02:22 ب.ظ
Howdy! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile
friendly? My blog looks weird when browsing from my iphone 4.
I'm trying to find a template or plugin that might be able to correct this problem.
If you have any suggestions, please share. Thank
you!
minecraft secret free download
پنجشنبه 26 مهر 1397 01:52 ب.ظ
This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me.

Appreciate it!
tinder dating site
پنجشنبه 26 مهر 1397 02:53 ق.ظ
Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out a lot.

I hope to give something back and aid others like you aided
me.
tinder dating site
چهارشنبه 25 مهر 1397 10:20 ب.ظ
Nice post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
Very useful information specially the ultimate part :
) I deal with such information a lot. I was seeking
this particular info for a long time. Thank you
and good luck.
tinder dating site
چهارشنبه 25 مهر 1397 01:33 ق.ظ
Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted
to give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading your posts.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same subjects?
Thanks a ton!
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 10:54 ب.ظ
Hey There. I found your blog the use of msn. This is an extremely smartly written article.
I will make sure to bookmark it and return to
learn extra of your useful info. Thanks for the post. I'll
certainly comeback.
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 08:34 ب.ظ
Do you have any video of that? I'd like to find out some additional information.
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 06:12 ب.ظ
Excellent blog here! Also your website a lot up very fast!

What host are you using? Can I am getting your affiliate link for your host?
I desire my website loaded up as quickly as yours lol
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 04:54 ب.ظ
I like the valuable info you provide in your articles.
I will bookmark your blog and check again here frequently.
I'm quite sure I'll learn many new stuff right here!
Good luck for the next!
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 04:33 ب.ظ
Thanks for finally writing about >ایران نیوز -
تو دهنی احمدی نژاد به خودش!
همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند!/ مگر تعداد كل عناصر دستگیر
شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟ <Liked it!
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 04:19 ب.ظ
Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book
in it or something. I think that you could do with a few pics to drive the message home a
bit, but instead of that, this is magnificent blog.
A fantastic read. I'll definitely be back.
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 03:15 ب.ظ
Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.
When I look at your website in Opera, it looks fine
but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, excellent blog!
canadian pharmacies
شنبه 21 مهر 1397 08:22 ق.ظ
<a href="http://canadianonlinexyz.com/">us pharmacy no prior prescription</a>
http://canadianonlinexyz.com/
<a href=http://canadianonlinexyz.com/>canada pharmacies online prescriptions</a>
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 06:11 ب.ظ
Hello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs!
Just wanted to say I love reading through your blog and look
forward to all your posts! Carry on the fantastic work!
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 06:08 ب.ظ
Definitely believe that which you said. Your favourite reason appeared to be
on the net the simplest factor to consider of.
I say to you, I certainly get annoyed even as people think about concerns that they plainly do not understand about.
You managed to hit the nail upon the highest as smartly as
defined out the entire thing without having side
effect , folks can take a signal. Will likely be back to get more.
Thanks
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 05:41 ب.ظ
Excellent post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
Very useful information particularly the last part :
) I care for such info a lot. I was looking for this certain information for a
very long time. Thank you and good luck.
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 05:40 ب.ظ
I do not know whether it's just me or if perhaps everybody
else encountering problems with your site. It appears as if some of the text in your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let me
know if this is happening to them too? This could be a problem with my browser because I've had this
happen previously. Thank you
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 05:06 ب.ظ
I am regular visitor, how are you everybody? This piece of writing posted at
this site is truly fastidious.
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 04:56 ب.ظ
For latest news you have to go to see world wide web and on web I found this web page as a most
excellent web site for most recent updates.
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 04:40 ب.ظ
Hey there! I simply want to give you a big thumbs up for the excellent info you have got right here on this
post. I'll be returning to your site for more soon.
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 04:40 ب.ظ
You ought to be a part of a contest for one of the
highest quality sites on the internet. I am going to highly recommend this site!
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 04:02 ب.ظ
Great article, exactly what I was looking for.
minecraft free download 2018
پنجشنبه 19 مهر 1397 03:36 ب.ظ
Pretty! This has been a really wonderful post.

Many thanks for supplying this information.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo