خبر گزاری جوانان ایران - آینه

تو دهنی احمدی نژاد به خودش! همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند!/ مگر تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟

نویسنده :
تاریخ:سه شنبه 8 اسفند 1396-04:25 ب.ظ

محمود احمدی نژاد 16 سال پیش و در زمانی که نه شهردار تهران بوده و نه مسئولیت دیگری بر عهده وی بوده است، بعنوان استاد دانشگاه و عضو جامعه اسلامی مهندسین، مصاحبه ای را با خبرگزاری ایسنا داشته است .

مرور این مصاحبه در بازه زمانی فعلی خالی از لطف نخواهد بود .

مقایسه اظهارات احمدی نژاد از گذشته تا کنون، به خوبی نشان می دهد که وی چگونه خود را برای قضاوت مردم به نمایش گذاشته است .

متن این مصاحبه را در زیر می خوانید:

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: درباره انتقاداتی در ارتباط با عملكرد قوه قضاییه مطرح می‌شود گفت: سیستم قضایی ایران، نمی‌تواند حزبی باشد. رییس قوه قضاییه حق امر و نهی به قاضی را ندارد، این قوه هشت سال در اختیار دوستان ما بود كه الان منتقد هستند، بیش از 50 یا 60 درصد قضات فعلی توسط این دوستان گزینش شده‌اند. این دوستان از اول انقلاب دیدگاه حزبی داشتند. چطور موقعی كه شما بالای سر قوه قضاییه هستید بی‌طرف است ولی فرد دیگری كه می‌آید جناحی می‌شود، البته معنای این مطلب این نیست كه اشتباه اتفاق نمی‌افتد یا بعضی قضات گرایش ندارند، اما بیاییم لیست كنیم ببینیم چند برخورد صورت گرفته ؟ در چه سطحی بوده است و چه كسانی این برخودرها را ملی كردند؟ چرا وقتی یك شهردار به بیت‌المال دست اندازی می‌كرد بعضی از دانشجویان از متخلف حمایت كردند؟ این نقطه ننگ جنبش دانشجویی است كه از مجرم حمایت كند. نقطه افتخار جنبش دانشجویی برخورد با ظلم وبی‌عدالتی است. جلوگیری از چپاول بیت‌المال است. آن آقا می‌گوید 300 میلیون تومان به حزبم دادم. می‌گویند بله كار خوبی كردی. كسانی قوه قضاییه را متهم می‌كنند كه خود صددرصد حزبی عمل می‌كنند. وی افزود: پس از دوم خرداد 15 هزار مدیر كشور عوض شده است، تا آبدارچی ادارات را به‌دلایل حزبی عوض كردند حتی برخی كارشناسان را در برخی وزارتخانه‌ها . اگر كار حزبی را جدا كنیم واقعا اگر یك روزنامه‌نگار تخلف كرد نباید با او برخورد شود، اگر نماینده‌ای از قانون تخلف كرد نباید با او برخورد شود؟ افتخار قانون اساسی ماست كه همه در برابر قانون مساویند. می‌خواهند متخلف را قهرمان جلوه دهند بعد می‌گویند سیاسی برخورد می‌كنند تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟ هیچ نظامی در دنیا اجازه نمی‌دهد از درون خود و با ساختارهای خود آن را براندازند. عضو جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: كدام قانون اساسی برانداختن نظام خود را در خود پیش بینی كرده است این كه خیلی خنده‌دار است. آقا چرا اجازه نمی‌دهی من در مجلس باشم و بخواهم براندازم. چون اجازه نمی‌دهی دیكتاتور هستی. همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند! به نظر من بیش از اینكه دوگانگی در رفتار قوه قضاییه وجود داشته باشد، در رفتار جریانات سیاسی وجود دارد، قوه قضاییه می‌خواهد با فساد مالی برخورد كند. پوشش سیاسی می‌دهند كه شما با سرمایه‌گذاری مخالف هستید، اگر همگروه شماست شما همگروه خود را درست انتخاب كن. هر گروه یا حزبی كه می‌خواهد باشد چه این طرف چه آنطرف این منافع ملی است هر كه به ملت دست اندازی كرد باید دستش قطع شود. یكروز می‌گویند مهمان خارجی داشتیم خواسته‌اند فضا بسازند. فردا می‌گویند چون مسافرت خارجی در پیش بود خواسته‌اند فضا بسازند. شش ماه دیگر می‌گویند فلان كنفرانس بوده پس كی باید به سراغ مجرم رفت؟

به گزارش صراط، با مطالعه این اظهارات احمدی نژاد به خوبی مشخص است که وی اگر گفته های سالها قبلش را که هنوز به صندلی شهرداری تهران و یا ریاست جمهوری ایران نرسیده بود مطالعه کند، تو دهنی سختی از خودش خواهد خورد!




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
quest bars
سه شنبه 15 آبان 1397 12:35 ب.ظ
Undeniably believe that that you said. Your favorite justification seemed to be at the internet the simplest thing to remember of.
I say to you, I definitely get irked whilst other people think about
worries that they just don't recognise about.
You managed to hit the nail upon the highest as smartly as defined out the entire thing without having
side effect , people can take a signal. Will probably be
back to get more. Thank you
quest bars cheap
دوشنبه 14 آبان 1397 04:12 ق.ظ
Quest bars cheap fitnesstipsnew1 quest bars cheap 516999410492780544 quest bars cheap
Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to
say that I've really enjoyed browsing your blog posts.
After all I'll be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon! Quest bars cheap fitnesstipsnew1 quest bars cheap 516999410492780544 quest bars cheap
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 11:48 ب.ظ
Quest bars cheap fitnesstipsnew1 quest bars cheap 516999410492780544 quest bars cheap

I don't even understand how I ended up right here, but I assumed this put
up used to be great. I don't know who you're however certainly you're going to a well-known blogger
if you aren't already. Cheers! Quest bars cheap fitnesstipsnew1
quest bars cheap 516999410492780544 quest bars cheap
descargar facebook
یکشنبه 13 آبان 1397 07:46 ب.ظ
Descargar facebook http://twitter.com/descargar_hq descargar facebook
It's really a great and helpful piece of information. I am glad that you just shared this helpful info with us.
Please stay us informed like this. Thanks for sharing.
Descargar facebook http://twitter.com/descargar_hq descargar facebook
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 03:46 ب.ظ
At this time it appears like Drupal is the best blogging platform available right now.
(from what I've read) Is that what you are using on your
blog?
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 02:14 ب.ظ
Hello! I've been following your website for
a while now and finally got the courage to go ahead and give you a
shout out from Atascocita Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent job!
descargar facebook
یکشنبه 13 آبان 1397 01:28 ب.ظ
Descargar facebook http://twitter.com/descargar_hq descargar facebook
Post writing is also a excitement, if you be familiar with then you can write if not it is
complicated to write. Descargar facebook http://twitter.com/descargar_hq descargar facebook
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 01:00 ب.ظ
Great blog you have got here.. It's hard to find quality writing like yours these
days. I seriously appreciate people like you! Take care!!
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 09:56 ق.ظ
Terrific article! This is the type of info that are meant to be shared across the net.
Disgrace on Google for not positioning this post upper!

Come on over and consult with my site . Thanks =)
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 09:06 ق.ظ
Hello, i feel that i noticed you visited my website thus i came to go
back the want?.I'm attempting to in finding things to enhance my website!I
guess its ok to use some of your concepts!!
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 06:01 ق.ظ
Link exchange is nothing else except it is simply placing the
other person's web site link on your page at suitable place and other person will
also do similar in support of you.
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 03:22 ق.ظ
Hurrah! Finally I got a web site from where I know how to
really take useful information concerning my study and knowledge.
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 09:44 ب.ظ
It's in fact very complicated in this active life to listen news on Television, thus I just use world
wide web for that reason, and take the hottest news.
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 09:31 ب.ظ
Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Appreciate it
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 07:21 ب.ظ
Wow, this piece of writing is good, my younger sister is analyzing these kinds of things, so I am going to let know her.
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 04:13 ب.ظ
Hi there i am kavin, its my first time to commenting anywhere,
when i read this article i thought i could also create comment due to this brilliant post.
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 03:47 ب.ظ
You're so awesome! I don't believe I have read through a single thing like this before.
So great to discover someone with some original thoughts on this subject matter.
Seriously.. many thanks for starting this up. This web site is something
that is required on the internet, someone with
a bit of originality!
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 12:40 ب.ظ
Hello colleagues, how is all, and what you wish for to say on the topic of this article,
in my view its genuinely remarkable for me.
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 12:15 ب.ظ
I've been browsing online more than three hours nowadays, but I never found any
fascinating article like yours. It is lovely price enough for me.

In my opinion, if all site owners and bloggers made just right content as you did, the net shall be a lot more useful than ever
before.
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 12:06 ب.ظ
I'm gone to convey my little brother, that he should also visit this
web site on regular basis to get updated from hottest reports.
descargar facebook
شنبه 12 آبان 1397 05:14 ق.ظ
I was wondering if you ever considered changing the layout of your website?
Its very well written; I love what youve got to say. But
maybe you could a little more in the way of content so
people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1
or two images. Maybe you could space it out better?
descargar facebook
شنبه 12 آبان 1397 04:59 ق.ظ
Hey there this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I
wanted to get advice from someone with experience.
Any help would be enormously appreciated!
descargar facebook
شنبه 12 آبان 1397 03:37 ق.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this board and
I in finding It really helpful & it helped
me out much. I am hoping to provide something again and
aid others such as you aided me.
descargar facebook
شنبه 12 آبان 1397 03:08 ق.ظ
Heya! I realize this is sort of off-topic but I needed to ask.
Does running a well-established blog such as yours require a lot of work?
I'm brand new to writing a blog but I do write in my
journal every day. I'd like to start a blog so I can share
my own experience and thoughts online. Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for brand new
aspiring blog owners. Appreciate it!
descargar facebook
شنبه 12 آبان 1397 02:56 ق.ظ
It's a pity you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this brilliant blog!
I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.

I look forward to new updates and will talk about this blog with my
Facebook group. Chat soon!
descargar facebook
شنبه 12 آبان 1397 01:50 ق.ظ
Amazing! This blog looks just like my old
one! It's on a entirely different topic but it has pretty much
the same page layout and design. Superb choice of colors!
descargar facebook
شنبه 12 آبان 1397 01:45 ق.ظ
My relatives all the time say that I am killing my time here at net,
except I know I am getting know-how all the time by reading such pleasant articles.
descargar facebook
شنبه 12 آبان 1397 01:02 ق.ظ
Heya this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you
have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how
so I wanted to get guidance from someone with experience.
Any help would be enormously appreciated!
descargar facebook
جمعه 11 آبان 1397 10:14 ب.ظ
Marvelous, what a web site it is! This web site provides valuable
facts to us, keep it up.
descargar facebook
جمعه 11 آبان 1397 09:56 ب.ظ
Thanks for finally writing about >ایران نیوز -
تو دهنی احمدی نژاد به خودش!

همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند!/
مگر تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟
<Liked it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 60


Admin Logo
themebox Logo